motherof2

Alla inlägg under februari 2011

..

Av elin andersson - 20 februari 2011 13:55

Av elin andersson - 20 februari 2011 10:58

Av elin andersson - 19 februari 2011 16:18

Av elin andersson - 18 februari 2011 11:11

här hemma är det full rulle som vanligt frukosten är avklarad och vi har hunnit  med lite lek. adam tittar på film och jag har precis lagt jacob för att sova middag. det är så smidigt med jacob det är bara lägga in honom i sängen när han ska sova så somnar han själv, med adam har ja alltid behövt ligga brevid för att han ska somna.


nej nu måste ja ta tillvara på tiden och vika lite tvätt..


hoppas ni får en bra dag =)



här är 2 bilder på mina älsklingar  ca 1v gamla.


   

Av elin andersson - 17 februari 2011 17:31

nu har ja fått lite tid över till blocggen, jacob sitter på golvet med sina leksaker och adam äter kiwi. ska fixa iordning mat nu sen ska vi kolla på någon film och sen ska barnen i säng och då ska ja kolla runt lite på internet efter lite saker ja vill köpa till lägenheten.


måste bara säga hur jävla trög doktorn va som vi träffade på akuten igår va. jacob river sig på vänster sida i ansiktet hela tiden hur mycket jag en filar på naglarna så lyckas han riva sig han har gjort de sen han föddes. doktors tror att han kliar för han har eksem då är min fråga hur ska en ny född bäbis kunna klia på sina eksem när dom inte kan styra sina armar?! och nästa fråga vart är eksemen? han har små märken bara o de syns att han rivit sig! men men en del läkare kan man ju undra vart dom fått sin utbildning..


nu ska ja laga mat.

Av elin andersson - 17 februari 2011 12:20

har inte tid at blogga just nu har 2 sjuka barn och mig själva att ta hand om. feber och förkylning är de som bråkar med oss den här gången.. =(  fotograferingen är framskjuten till den 28 istället för fredag om någon vill åka dit och bli fotograferad så säg till så lämnar jag erat namn och telefonnr..  fotografering sminkning och hårstyling är helt gratis man betalar bara för de bilder man vill köpa OM man vill köpa någon av bilderna så klart =)

Presentation


här kan du läsa om min vardag med familjen med sönerna Adam född Oktober 06 och Jacob född September 10

på min blogg gällerCopyright ©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards