motherof2

Alla inlägg under juli 2011

Av elin andersson - 28 juli 2011 13:34

J*VLAR va skönt, de känns som jag jusst tog av mig en ryggsäck som vägde flera ton. det är så skönt.. avbetalningen på soffan har varit i min pappas namn och när han kom och lämnade räkningen låg de 500 kr i kuvertet så jag passade på att betala in 1600 kr på soffan den här månaden så nu är de bara 1000 kr kvar som ska betalas vilket betyder 1 månad!!! lagom till barnens födelsedagar också =) nu vil ja till stan o slösa lite bara för att mitt humör vände på 2 sekunder och ja har inte slösat på flera månader men nu vill ja fira. hade vi haft bil hade jag varit på väg till slagsta glass redan! nej nu ska ja sätta på musik och ha skoj med barnen ha en bra dag!!


Firar med lite bilder =) 





     

Av elin andersson - 27 juli 2011 11:28

jag ska sätta igång med en stor rejäl städning, gå igenom var enda vrå och framförallt KASTA så mycket som möjligt!! 


 

Av elin andersson - 26 juli 2011 17:26

Har världen tjurigaste son här hemma så de blir mer bloggning senare. Tror de är tänder som bråkar för han. Har varit så här i 2-3 dagar nu. Nu är de dags för mat idag blev de kyckling och potatisgratäng. Förhoppningsvis blir han piggare av lite mat

Av elin andersson - 25 juli 2011 15:35

    

  vi har samlat alla kuddar vi har o lagt i en hög på golvet och så kollar vi på Tarzan =) 

Av elin andersson - 25 juli 2011 10:50

    


är storebror ledsen måste man trösta 


(Håller på att lägga ut lite auktioner på tradera kolla gärna in dom heter Elinhatem) 

Av elin andersson - 24 juli 2011 12:32

Tänkte bara titta in o säga hej. Vi har fått i oss lunch och nu ligger ja på golvet med Adam och Jacob och leker med bilar och parkerings huset. När Jacob har sovit middag så ska vi ta oss ut i lekparken ett tag har lite bilder från igår när vi var i parken zoo men ja lägger upp dom senare när ja sitter vid datorn. Hoppas ni får en bra dag.

Av elin andersson - 23 juli 2011 23:11

efter en dag i parken zoo så var han helt slut jacob somnade kl 20.06 och han sover fortfarande har inte vaknat en gång inte ens gnällt. jag har passat på att leta lägenhet och hittat 1 intressant enda nackdelen är att det inte stod hyran och adressen stod bara centralt så ska ringa o kolla på måndag . nu ska ja förbereda mig för sängen sen hoppas ja på att få sova hela natten för de behöver jag verkligen!!


det kommer bli lösenordsskyddade inlägg lite då och då 



GODNATT

Av elin andersson - 23 juli 2011 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


här kan du läsa om min vardag med familjen med sönerna Adam född Oktober 06 och Jacob född September 10

på min blogg gällerCopyright ©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards