motherof2

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av elin andersson - 4 juli 2011 11:56

vi hade en super bra vecka i tunisien, kom hem i fredags natt och har inte hunnit sitta vid datorn för en nu. skulle egentligen behöva städa upp lite leksaker från morgonens lek och ta tag i frukost disken och starta med lunchen men det kan a göra sen.. måste sluta ha alla måsten hela tien och njuta lite mera känner jag . (svårt att slappna av bara när man vet att det finns massa att göra)


nog om det vi har badat i havet, i polen utanför huset och så har jag legat magsjuk i 3 dagar men det stoppade inte mig från att sitta i skuggan under ett parasoll på stranden och se min familj helt överlyckliga och kan tillägga att det är en underbar värmande känska att se sina barn springa i strandkanten och skratta man hör hur skrattet kommer direkt från hjärtat.


vi kollade även lite på sovrum, hittade ett som vi gillade men vill hitta ett som ger en woow efekt haha får se om det blir den vi hitta eller om vi letar vidare i augusti =)



sista dagen på stranden (mellan sousse och kantaoui)

        Kantaoui  och åker karuseller   fick besök en morgon =) jätte liten och söt..  inte varje dag man vaknar o har en sköldpadda på trappen hehe  

Presentation


här kan du läsa om min vardag med familjen med sönerna Adam född Oktober 06 och Jacob född September 10

på min blogg gällerCopyright ©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards