motherof2

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av elin andersson - 13 februari 2011 22:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av elin andersson - 13 februari 2011 17:24

har just preliminär bokat en resa till Tunisien i sommar på 63 dagar . perfekt att avsluta mamma ledigheten med att spendera den i tunisien slippa diska, tvätta, laga mat och städa mm.. hjälper självklart till ibland men de kan va skönt att släppa alla måsten och bara få njuta!!


nej nu måste ja ta hand om mina barn igen, tror någon sjukdom är påväg att attakera oss adam gick och la sig kl 16 sen dess har han sovit stackaren är helt slut fast han sov till 9 imorse. jacob har gnällt större delen av dagen och sovit jätte dåligt. nu ligger han naken på en madrass på golvett och sprattlar, överlycklig =)

...

Av elin andersson - 13 februari 2011 10:34

det här med bloggen går inge vidare. visst jag skulle kunna få ihop lite tid till att kasta ihop ett inlägg men det blir bara inte av så fort ja får en lugn stund väljer jag att städa eller slänga mig på soffan och hämta andan ett tag, mina pojkar är verkligen inte krävande.


det jag roar mig med just nu är att leta lägenhet.. har lärt mig de flesta namn på alla företag som hyr ut lägenheter så de går ganska snabbt att kolla igenom och det är så irriterande att de ska kosta en förmögenhet för att få ett rum mer en vad man har. alla måste ju bo någonstans så varför inte sänka hyran så folk slipper må dåligt av att bo för trångt. hade jag haft jobb och möjlighet hade jag utan tvekan tagit lån till hus. men nu har ju någon kommit på att man måste ha 10 % av summan själv precis som att alla människor skulle sitta med ca 150 000 i bakfickan.    

Presentation


här kan du läsa om min vardag med familjen med sönerna Adam född Oktober 06 och Jacob född September 10

på min blogg gällerCopyright ©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards