motherof2

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av elin andersson - 15 februari 2011 15:59

strax efter förra inlägget upptäckte ja att även jacob har feber. 38,5 ligger det på han har fått alvedon men det verkar inte hjälpa så nu väntar vi på att bli uppringde av vårdcentralen. hoppas vi slipper krångel med mediciner samtidigt som ja vill att han blir bra. adam har piggat på sig men hostar massor febern verkar ha gett med sig..

Av elin andersson - 15 februari 2011 11:02

det gick inte blogga igår kom inte in på sidan men idag är jag tillbaka igen.


igår va vi förbi mamma på jobbet Adam och älskling behövde snyggas till i håret så hon tog sin lunch till att klippa oss, eller inte mig för de fanns de inte tid för.


på fredag har vi tid hos The studio i västerås för fotografering men tror att vi får flytta fram det till nästa vecka för just nu är vi sjuka. jag och adam är jätte förkylda och har feber.. inte als skönt. idag blir det en krya på oss dag och älskling ska bjuda på lunch när han slutar jobbet =) Hem körning av Mc donalds.


nu ska ja mysa lite med lill killen som precis vaknade efter att ha sovit lite middag

Presentation


här kan du läsa om min vardag med familjen med sönerna Adam född Oktober 06 och Jacob född September 10

på min blogg gällerCopyright ©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards