motherof2

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

HERBALIFE

Av elin andersson - 20 maj 2011 08:47

WOOOW för ca 2 veckor sen började jag att träna med crosstrainern här hemma minska på mat intaget (inget dramatiskt) och i tisdags började jag med något som heter herbalife, det är en kost ersättning, det jag gillar med den mest är att man inte byter ut alla dagens måltider utan man byter ut 2 måltider under dagen och kan äta ett vanligt mål plus att man ska äta nyttiga mellan mål som frukt, nötter, keso mm.. idag ställde jag mig på vågen och den visade -10 kg och jag trodde inte mina ögon så ja var tvungen att väga mig 4 ggr för att se att det verkligen var sant men det verkar vara det för adams vikt stämmer. jag trodde våran våg hade gått sönder. shit va glad jag är, har stått framför spegeln och letat vart dom där 10 kg kan ha försvunnit men jag ser inte, tycker fortfarande att ja är lika fet =P men men 10 kg mindre skadar ju verkligen inte. (hade som mål , minst ett kg i veckan) nu betyder det att jag bara har de 15 kg kvar som jag fick efter graviditeten med adam. nu äär ja verkligen peppad! kommer aldrig få en beach 2011 kropp men gillar endå inte att vosa mig i bikini så vad gör de. jag vill bara kunna använda ett par snygga jeans och en snygg tröjja utan att se ut som en clown! 

 





kan tillägga att jag är utbildad herbalife distributör och hälso coach så om någon är intresserad av produkterna så kan jag ge 15 % rabatt vid första beställningen! dom är inte bara för viktminskning utan man kan äta dom om man vill lättare gå upp i vikt och om man tränar eller så kan man äta det för att bara kontrollera vikten och inte gå upp i vikt då byter man bara ut ett mål mat. bara säga till om  ni är intresserade! 

 
 
Micha - Mamma till Leah

Micha - Mamma till Leah

20 maj 2011 21:49

Va kul :D

Jag har en kompis som sålde sånt innan och hon tyckte dom va skit bra!!! Jag kan dock inte leva på chakes :/ Är för mat glad :D

http://michahatfield.wordpress.com

 
Emma

Emma

22 maj 2011 10:16

Grattis! Gud vad duuuuuktig du är!!! 10 kg är ju hur mycket som helst!

http://emmaborgh.blogg.se

 
Lina - Leons mamma

Lina - Leons mamma

19 juni 2011 22:18

Fan vad duktig du är!! :D Blev helt förvånad när jag läste inlägget, har tappat bort din blogg och hittade den igen så jag var tvungen att läsa tills där jag slutade!

Jag är jätte intresserad av dom, men blev du mätt? Och smakar dom okej eller är dom äckliga i smaken vet att jag testade nutrilette en gång och det gick inte ens att dricka.

Kram

http://shesgotherownthing.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin andersson - 2 november 2011 21:21

ser att det fortfarande är några som tittar in här.. har ju nu den nya bloggen  så de är bara be om lösenord om ni vill fortsätta läsa. har lösenord för att skydda en del information till vissa människor som jag bara inte orkar ha med i mitt liv läng...

Av elin andersson - 4 oktober 2011 19:58

nu är nya bloggen igång så hejdå så länge. kommer titta in här då o då  ...

Av elin andersson - 29 september 2011 21:31

Idag har det varit en rätt så bra dag av flera anledningar men tänkte bara dela med mig av 2 resten kommer i nya bloggen som jag kommer börja använda någon gång nästa vecka!   iaf hela dagen har spenderats med min undebara pojkar och då kan det j...

Av elin andersson - 27 september 2011 11:15

Idag var första dagen för inskolning på dagis för Yacob. han stor trivdes där, ville inte als gå med mamma hem. men imorgon ska vi dit igen mellan 9-10    nu har ja inte tid att sitta hä mera måste städa upp lite här hemma för kl 13 ska ja hämta ...

Av elin andersson - 23 september 2011 21:02

Nya bloggen är fortfarande inte klar men det är för att det kommer att avslöjas lite hemlisar där och så länge jag inte vet så mycket kan ja inte avslöja det. har ine svarat på kommentarerna till er som vill ha lösen men så fort nya bloggen är uppe s...

Presentation


här kan du läsa om min vardag med familjen med sönerna Adam född Oktober 06 och Jacob född September 10

på min blogg gällerCopyright ©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards